sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Vähäsen asiaa

Elikkäs, nyt kun noita kommentteja on alkanut tulemaan, mikä on siis ihan hyvä! Niin jos haluutte kysyä multa jotain, niin se kommentti kannattaa laittaa uusimpiin postauksiin, sillä en mä joka päivä voi kattoa kaikkia postauksia läpi ja katsoa, onko sinne tullut joku uusi kysymys. Vaikka niiden kommenttien määrät näkyy, niin en voi aina olla varma onko sinne tullut uusi kommentti vai ei, joten mun pitää kattoo ne aina läpi.
 
Eli, jos haluutte kysyy multa jotain ja haluutte siihen varman vastauksen, laittakaa se mahdollisimman uusimpaan postaukseen. Näin sen huomaan nopeasti ja vastaus tulee myös teille nopeasti. Kiitos.
 
Ps. Tänne ei oo tullut vähään aikaan mitään postauksia, en oo hoidellu enkä nähny poneja vähään aikaan. Huomenna rästille ja tänne tulee ehkä postausta, riippuu vähän tuntponista. Torstaina ainakin koitan postailla!
 


14 kommenttia:

  1. oon saanu laitettuu se lukija laatikon, sivuja ja kuvan banneriin (: Mut se bannerin kuva on mielestäni liian iso... miten saisin pienennettyy sitä kuvaa ja muokkaa sen kuvan blogin otsikon yläpuolelle(niinku sulla)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon muokannut ton mun bannerin picmonekylla, jossa oon saanu valita, et mille koolle sen laittaa ja samoin tuon tekstin olen laittanut sitä muokatessa. bloggerissa saa poistettua sen otsikon näkyvistä, niinkuin itse olen tehnyt, sillä sitä ei voi siirtää. Se on siinä samassa kohdassa aina. Siksi laitan tekstit samalla kun muokkaan banneria.

      Poista
    2. ok, mut miten mä pääsen muokkaa sitä sillä picmonekylla vai onkse joku ohjelma joka pitää lataa? Jos poistans sen otsikon näkyvistä ni silloinhän se ei näy mutta sulla se näkyy kuitenkin. Onko seki muokattu sillä picmonekylla?

      Poista
    3. http://picmonkey.com/, tuolta saa muokattua. Ja mun blogin nimi on tolla muokkausohjelmalla laitettu. ja se on tarkotus, että se teksti ei näy kun sen poistaa bloggerista.

      Poista
    4. kiitti Katja, sun avusta, mutta miten pääsen muokkaa sitä tuol sivustolla...?


      //Sori! pommitan sua tääl kysymyksil...:/

      Poista
    5. Ai mitä sä siis haluut muokata & missä? o.O

      Poista
    6. siis hlauisin muokata sitä bannerii ja ehkä otsikkookin sillä picmonkeyllä

      Poista
    7. aaa, sellasen kollaasin voit tehä kohdasta: create a collage

      Ja kuvaa voit muokata kohdasta: edit a photo

      Poista
    8. nut täytyy vaa opetella kyttää sitä.....

      Poista
    9. Se on tosi helppokäyttönen (:

      Poista
  2. ja ku sä oot liittyny mun blogin lukijaks ni sähän näit millanen se mun banneri on ja se on vähän outo...

    VastaaPoista
  3. Okkeii.. Hyvä tietää.. ((:

    VastaaPoista