torstai 23. elokuuta 2012

Kiireellistä...

Koulu on alkanu ja torstaisin mul aika useesti loppuu neljälät koulu...Joten suoraan koulusta tallille. Heti kun tulin tänää tallille nii kuulin et Maisa oli piehtaroinu tarhassa ja vielä karsinassa. Siellä sitä sit pestiin kiireessä. Pikasesti vaatteiden vaihto ja sit auttamaan sinne. Autoin ratsastajan selkään ja kuvailin niiden laukkoja. Maisa meni kivasti, portin kohalla kiihdytti sitä laukkaa hieman. Muuta en sitten ponin kanssa ehtinyt oikeen tehdä :C Eikä kuviakaan tullut hirveästi, lauantaina meen tallille (ehkä ratsastan rästin, jos on tilaa) nii toivotaa, et tulis enemmän kuvia! (:
 





15 kommenttia:

  1. moi!oon Olivia,ja serkkuni kertoi tän paikan.Hece on mun ja serkkuni selinan polle se asuu mäntsälässä ja muuten kun tossa youtubessa sun hecent videossa yks sano et hece oli hippoksen ravileiril se on totta mut se ei et se muka pystyyn hyppi ja huuus!tekisitkö lisää videoit hecect?lisää ku vastaat nopeesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tekisin videon joo, mutta kaikki materiaalit on kulunu puhki ja vidoeita ei ole...Voisitko antaa sun sähkärin mulle, siel olis helpompi jutella?

      Poista
  2. okei,eilen hece oli karannu lue se mun serkult mite se karkas täältä osiosta kuvia laitskalta niiku tiedät:)

    VastaaPoista
  3. en saa antaa sähkäriäni vielä mutta kyllä mä salaa sen voin...

    VastaaPoista
  4. on kuitenkin aika epätavallista ettet enään vastaa serkulleni:(ööhhömm.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole mitään sanottavaa sille. Voitko antaa sen sun sähkärin?

      Poista
  5. ei oo aikaa käyä tääl muuten kyl mut ei oo aikaa!:(

    VastaaPoista
  6. mitä ...?en mä kerkeä!on niin paljon muutakin esimerkiks ratsastus takkulan tallilla ja mäntsälään matkustaminen koska pitää hoitaa siel hece!!

    VastaaPoista
  7. saat mun sähkärin kun soitat hippokseen ja kysyt et mikä olis olivia yskin sähköposti tai puhelin numero

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koitin jo kysyy niiltä jo sähkärii, mutta ne ei luovuta sitä. Ja sain jo varmistuksen siihen, että et omista Heceä (: Kiitos ja hyvästi.

      Poista