perjantai 17. elokuuta 2012

Hoitopäivä

Menin ajoissa tallille, niin ehdin hoitaa Maisan ennen ensimmäistä tuntia. Laitoin Maisan hoitopaikalla kuntoon. Se oli taas iihan pölynen. Ja mulla jäi ylimäärästä aikaa, joten aloin väsäämään Maisalle sivulettiä. Ekana mä luovutin, sillä se homma ei oikein toiminut, mutta tokalla kerralla siitä tuli ihan siedettävä. Eikä kukaan auttanu mua, WOW. Ei siitä mikään paras tullut, mutta ihan sama. Maisan ratsastaja tuli siihen, kun laitoin ponille satulaa ja se alkoi sitten laittamaan suitsia. Lähdettiin kentälle, sitten kun kaikki oli valmiita ja autoin ratsastajan selkään. Otin parit kuvat ponista ja lähdin syömään. Oman tunnin jälkeen kävin moikkaamassa ponia tahoilla ja samalla kuvailin vähän kaikkia poneja.










Oon lauantaina menossa tallille, jos tulee kivoja kuvia Maisasta niin laitan niitä tänne. Ensi viikon torstaista en ole varma, ehdinkö tallille neljäksi...Mulla alkaa maanantaina koulu ja en tiiä yhtään millanen mun tuleva lukkari on. Toivotaan, että torstaisin ei loppuisi neljältä...Viiden aikaan pitäisi lähteä tallilla. Jos torstaisin loppuu neljältä pitää lähtee suoraan koulusta tallille. No se on sen ajan murhe. Maisasta tulossa video tässä lähiaikoina, ensi postaukseen!


2 kommenttia: