torstai 3. toukokuuta 2012

Parastaa ♥

Ette voi uskoo kuinka helkutisti toivoin et meen tänää Maisalla ja sit ku Ellu laittaa faces viestii et meen sil nii mä sekosin ♥ Tallilla vaa pompin, Maisalla on nii turvallista mennä, luottamus poniin 100000% ♥

Sain laittaa Maisan ite tunnille, ku se ei menny ekalle tunnille ja kuvasin sitä siinä ja sain iihanii kuvii. Se on vaa kaikis nii sulonen ♥ Laitoin sille nutturan otsikseen ja Prinsessa oli sulonen ♥


Mentii sit ajoissa kentälle venaa et päästää tunnille. Eka suunniteltii et kysyttäis saataisko mennä ilman satulaa, mutta ei kysytty -hyvä vaan, ymmärrätte ku luette tätä pidemmälle :--D Ekaks mentii käyntii ja sit vähä ravailtii ja tehtii päätyihin ympyrät. Maisa meni ihan hyvin, vähän meni turhan kovaa.

Sit alotettii leikkimään. Mentii eka viestii. Piti mennä käynnissa tötterön ympäri ja sit takas. Joukkueet oli: Minä + Maisa, Saana + Stoja & Ellu + Tahvo vs. Mari + Dotti, Mallu + Dexu & Ronja + Lissu. Se käynti ei ollu ihan mun ja Maisan juttu ku se ravas vähä välii ja sit meiän piti pysähtyy ja laskee viiteen. Sit mentii sitä kans ravissa ja poni lähti laukkaamaan..ja sit laukattii kans sitä ja takas piti tulla ravissa nii minä ja Maisa hypätää puomien yli ja laukataa takasin, hups.

Kerran menasin jo tippuu xp PYSYIN selässä kumminki! :) Jos olisin menny ilman satulaa nii olisin tippunu useesti! Varsinki ku Maisa lähti laukkaamaan ku joku TYKKI! :--D♥

Käveltii hetki ja alotettii raippahippaa, paras leikkii ♥ Mari & Dotti jäi ekana ja Mari rupes sit ekana jahtaamaan mua & Maisaa, mutta Maisa lähti tuhatta ja sataa laukkaamaan ja mä koitan pysyy kyydissä :D Ja Mari luovutti ja yritti napata jonkun muun. Pariin kertaa Maisa vaa laukka siel tuhatta ja sataa ja nii teki pari muutaki!

Sit mentii sitä ihan käynnissä, koska ponit oli niiiiin vauhdikkaalla päällä ja se kävi mulle & Maisalle hyvin xp Sit mentii sitä viel ravissa ja välil Maisa koitti rikkoa laukalle, mutta sain sen pidettyy. Kukaan ei tippunu ja kaikil oli hauskaa :---D Meiän ryhmän leikkitunnit on ainaa parhaita ♥

Tunnin jälkee hoidin Maisan pihalla, Ronjan, Mallun & Dexun seurana. Sit mulla & Ronjalla oli siivousvuoro...siivottii sit satulahuone ja sekoiltii siel jotain ja myöhemmin mentii pellolle ft. Ronja & Elluu ja sekoiltii ja kaaduttii parii kertaa...ja lonkkani naksahti ihan kivasti ku kaaduttii kaikki kolme päälekkäin :D Hups.

Maisa oli maaailman paras tänää ♥ Mun tykki Prinsessa :3♥ Sain siit kans tajuttoman ihanii kuvii ku se oli ulkona! + Videolle tuli meiän upeet leikit xp


Huomenna meen rästille ja nään Maisan ja ens viikon torstaista tulee mahtavaa, koska Maril on silloi synttärit >:)♥



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti