keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Turhaa selitystä

Muokkasin taas vaihteeks vähän tätä ulko-asua en hirveesti, mutta kumminkin vähän muokkasin. Mulla on koko ensi viikko syyslomaa, joten silloin teen mun lupaamani erikoispostauksen, kun teitä on jo 50 lukijaa, kiitos siis kaikille! (: Ja hei mulle saa aina laittaa kommenttia ja laittaa millasia postauksia haluatte. Huomenna koitat toteuttaa yhden jutun, mutta siitä en kerro enempää. Toivottavasti meen huomen Limpparilla, nimittäi mennään täl viikol edelleen ympyröillä ja pienennetään sitä, mutta mennään sitä tällä kertaa ilman jalustimia. (:
 
Mutta huomiseen ja laittakaa postaustoiveita! :)
 
Kuva ©Monika


7 kommenttia:

  1. mites sä jo ton kuvan löysit? o.o'' tee joku videopostaus tai joku kaveripostaus?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun blogistas :D Ja sen blogin löysin googlen kautta, ku laitoin kuva hakuun "Stall Syrenbacka" nii sielt löyty linkki sun blogii, mm. sallan kuvasta pääs sinne :D

      Poista
  2. Kiva kun tykkäät (: Käyn kurkkaamassa teiän blogia! :)

    VastaaPoista
  3. heheh mulle tuli sama, vissii kalastelee lukijoita :D
    no mut heiiii, tee joku kiva kertomus jossa muistelet sua ja hecee, siis kaikkee mist se alko, mistä tykkäsit ponissa eniten ja miks se oli niin paras jneeee :)

    VastaaPoista
  4. Jep :D Mut hei Nanna toi oli hyvä idea! :) Oot nero, kiitos! (: Ton mä toteutan joku kaunis päivä. :)

    VastaaPoista
  5. aivan paras blogi!:) ei liian pitkiä tai lyhyitä postauksia ;)ja tykkään sun blogistas myös siks koska meet aika paljon shettiksillä :D koska minä olla shettisfani ja shetun hoitaja :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun tykkäät! (: Shetut on parhaitaa ♥ eka hoitsuki oli shettis ja se on mun ykkös poni aina, nyt se on jossain päin maailmaa, en tiiä yhtään missä :(♥

      Poista