lauantai 13. lokakuuta 2012

Ponien hoitelua

Torstaina hoitelin ratsastajan kanssa Maisaa ja poni oli kiltisti. Jalkojen harjauksessa vähän temppuili, niinkuin nykyään se aina tekee. Tunnilla Maisan ratsastaja tippui, sillä tältä meni tasapaino, kun ne menivät ravia ilman jalustimia. Onneksi ratsastajaa ei sattunut. Limppari tuli meidän tunnille, mutta itse en saanut sitä. Koitin kyllä kysyä ratsastajalta, jos tämä suostuisi vaihtamaan ratsua, mutta ei tämä halunnut. Limppari meni meiän tunnilla tosi kivan näköisesti, toivottavasti saan sen ensi tunnille! En olekkaan pitkään aikaan mennyt sillä. Tänään olin myös tallilla. Harjailin Maisaa sen hoitajan kanssa ja sitten myöhemmin harjailin Limpparia sen omistajan kanssa. Limppari meinas kans syödä mut pari kertaa. Tunnilla Limppari innoistui vetämään parit kunnon pukit, mutta hyvin ratsastaja pysyi selässä! (: Tuntien jälkeen hoitelin Maisaa ja sen hoitaja sai viedä sen tarhaan, se reitti oli liian mutanen mun kengille :D Pitäis olla kumpparit jalassa, kun sinne menee, mutta en omista sellaisia. Eipä mulla muuta kerrottavaa teille ole tällä kertaa. Torstaina meen pyörällä tallille, joten mulla on hyvin aikaa hoitaa Maisa, onneksi.
 
Kaikki kuvat tältä päivältä:
 







32 kommenttia:

  1. Kiva postaus ja ihania kuvia (: Sun ponsitammat on sulosia <3

    VastaaPoista
  2. ööö...Livian omistaa kylkin Mia eikä mikää pikkutyttö!oon Livian hoitaja<33 voiaan joskus nähä!oon kerran nähny sun näkösen torstaina hoitamas Liviä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tallinomistajan lapsi omistaa Limpparin, minä päivänä hoidat Limpparia ?

      Poista
  3. hoidan yleensä keskiviikkosin ja lauantaisin yleensä kun pääsen tallille:)ja tuli kirjotusvirhe tossa Miassa kun Se ei oo Mia vaan Pia.ostan ehkä joskus Limpparin.

    VastaaPoista
  4. Limpsu näyttää yhes kuvas varsan naamaa!voi sitä laamaa<33Dexukin on ihan kiva mua on kyl purru ja kovaa et nahka lähti melkein ja sitä en sit enää tunneille toivo!<33onneks mun vakio tunti hepat on Dotti<33,Liv<33,ja,maisa<33.Nalakin on ihana ja sillä menin viime tunnilla<33 se vaa oli niin reipas jos joskus tulisin torstaiina tallille niin varppina nähtäis asun siin aika lähel syrenbackaa joten tallille pyöräilen aina oikeestaan koulumatkal pysähdyn kattoo shelttejä.asun melkein syrenbackan naapuris ja autol en sinne koskaa mee mul kestää autol minuutti,ja pyörällä jokunen 4 minuuttia<33 toivottavasti nähään vastailen heti aina kun
    ehin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en usko et Limpparia myydään ja poni on tosiaan ostettu Rebecalle. Hei ootko Erika? Vai mikä sun nimi oikee on?

      Poista
  5. poni on ostettu Rebecalle,mutta tosissaan seon kyllä PIAN.Niin REBE on mulle sanonu,mutta Pia kyllä sanoo että se on REBSUN mutta oikeestaan REBSU sanoo että se on ostettu sille mutta VAKITUISESTI se on PIAN.ja oon Erika.olin muuten tänään eli lauantaina tallilla,olitsä?ei taiettu nähä kun olin REBSUL sisällä:)kanimme kanssa:_))))ja REBE tykkäs siitä...mistä muuten arvasit että oon Erika???????!!!kertoks REBBE?ANTEEKS SE ON PYYTÄNY et sitä sanotaa REBBEKS tai, REBEKS TAI REMPPARIKS,Remppari tulee sitää kun sen poni on limppari ja sen nimi alkii rrräl,vastailen täs aina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itte päättelin kuka oot, koska sanoit et oot nähny mut tallilla ja en oo nähny muita Limpparin hoitajia ku sut ja joo olin tänää tallilla hoitelemassa Maisaa ja Limpparia

      Poista
  6. yyymm...mäkin olin tänää hoitelemas Limpparia<333 ootko enää koneel

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Missä vaiheessä sä sitä hoidit? Ennen tuntii vai tunnin jälkeen?

      Poista
  7. tunnin jälkeen aika myöhään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olitko yksin siel rebecalla vai oliks se siel sun kaa?

      Poista
  8. REBECAN kans mä siel olin!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mites se on mahdollista, ku se oli koko ajan tallilla? Mm. Taluttamassa Limpparia, hoitelemassa sitä ja mä näin sen siel koko ajan, et kuka vittu sä oikee oot ? Jos oikeesti oot erika, nii miks kommentoit näihi anona ?

      Poista
  9. Vastaukset
    1. Okeiokei...näitkö viime keskiviikkona ku olit hoitamassa, ku ton maisan ridaaja tippu?

      Poista
  10. Naurettavaa anonyymiyttä taas :--D Tiedetään kyllä, ettet oo se, kekskä itteäs väität. Luultavasti oot se sama ano, joka aikasemmin meille hiukan valehteli :D Naurettavaa ja lapsellista tollanen.

    VastaaPoista
  11. Vastaukset
    1. Vittu oot tyhmä :D

      1. Keskiviikkona ei ollu tunteja
      2. Et oo Erika, koska tunnen sen ja kysyin silt et oliks se la tallilla ja onks se kommentoinu mun blogiin ja se sano et EI OO.
      3. Oot se sama tyyppi joka väitti omistavansa Hecen JA Bobin

      oot nolo <3

      Poista
  12. ootko moviestartplanetissa?<33

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en todellakaan ole & miks vaihdoit aihetta? Miks sanot olevas Erika, vaikka et ees tiiä kuka se o ? :I

      Poista
  13. Vastaukset
    1. Ai miks et saa esittää ihmistä jota et ees tunne ? Miks vitus sun pitää tulla esittää tänne ees ketää? Sä et tiedä yhtään mitään Hecenstä, Bobista, Limpparista etkä Maisasta. Et tiedä yhtään niiden luonteista etkä tavoista, painu kuuseen kakara.

      Poista
    2. Itseasiassa se on identiteettivarkaus, joka on jollain tasolla laitonta :--D Että kannattais miettiä.

      Poista
    3. Ei se osaa miettiä, koska sil ei oo aivoja :D

      Poista
  14. Vastaukset
    1. Hyvä, eikä takas tarvii tulla, kyl mä tunnistan sut muiden anojen joukosta (:

      Poista
  15. mut vastasin siel madickenlll sulle kommentoimalla.

    VastaaPoista